Notícies

Sexist not sorry

Tinder, com bona part de les aplicacions de cites, ha començat a publicitar-se. Analitzem què hi ha darrere de la campanya.

Tinder, com bona part de les aplicacions de cites, ha començat a publicitar-se. A l’article Sexist no sorry que em publicat aquest mes a Imatges per interrogar el món, el nostre blog a El diari de l’educació analitzem el que hi ha al darrere d’aquesta campanya aparentment fresca i transgressora.

Més notícies

Activisme de marca o la publicitat fent la revolució

Hem observat un fenomen dels darrers temps en els anuncis de la televisió i internet: la finalitat comercial d’algunes campanyes queda diluïda amb la incitació als i les espectadores a canviar el món, posicionar-se a favor de causes que les marques creuen de justícia, o fent servir l’imaginari de l’activisme i la lluita dels moviments socials.

Aquests vídeos no són només per homes

En aquesta nova entrada al Diari de l’Educació veiem com dialoguen l’anunci del Saló Eròtic de Barcelona amb el videoclip d’Ateo, de C. Tangana i Nathy Peluso en relació amb la construcció de les masculinitats, a qui complauen i a qui molesten.

Construir Mirades