Notícies

Sexist not sorry

Tinder, com bona part de les aplicacions de cites, ha començat a publicitar-se. Analitzem què hi ha darrere de la campanya.

Tinder, com bona part de les aplicacions de cites, ha començat a publicitar-se. A l’article Sexist no sorry que em publicat aquest mes a Imatges per interrogar el món, el nostre blog a El diari de l’educació analitzem el que hi ha al darrere d’aquesta campanya aparentment fresca i transgressora.

Més notícies

Educació visual durant 50 anys: l’experiència de Drac Màgic

Amb el 50è aniversari de Drac Màgic ens plantegem l’evolució de la tasca educativa i els reptes per seguir treballant l’audiovisual com a eina especulativa per imaginar i projectar una realitat que encara no existeix: per a què el cinema sigui un espai des d’on qüestionar, intervenir i reconfigurar les narratives per reinventar el món i qui el conformem.

De les fake news a les imatges fake

Reflexions sobre l’estatut de veracitat que concedim a les imatges sense gaires qüestionaments, després de visitar alguns casos emblemàtics de la història de la fotografia.

Construir Mirades