Notícies

Relacions sexo afectives entre dones als audiovisuals

El 24 de març vam participar en el projecte #enfoquempúrpura de Metges del Món amb el webinar “Relacions sexo afectives entre dones als audiovisuals“.

El 24 de març vam participar en el projecte #enfoquempúrpura de Metges del Món amb el webinar “Relacions sexo afectives entre dones als audiovisuals“.

Durant la xerrada vam parlar de representacions que canvien el punt de vista androcèntric per una mirada entre iguals,  de la heteronorma en les representacions lèsbiques i de la importància de l’autodescobriment i de l’experimentació en les vivències femenines. També vam posar en valor les amistats entre dones que desplacen l’amor del centre de les narratives i de l’expressió del propi desig sexual en l’adolescència, però també en la vellesa.

El webinar es pot veure aquí.

Més notícies

De les fake news a les imatges fake

Reflexions sobre l’estatut de veracitat que concedim a les imatges sense gaires qüestionaments, després de visitar alguns casos emblemàtics de la història de la fotografia.

Sexist not sorry

Tinder, com bona part de les aplicacions de cites, ha començat a publicitar-se. Analitzem què hi ha darrere de la campanya.

Estrena de la càmera fosca gegant

La càmera fosca gegant ja ha començat a circular per les escoles i instituts, l’alumnat pot entrar a la càmera fosca inflable per observar en primera línia com es forma la imatge.

Construir Mirades