Notícies

Mems, resiliència i sentit de l’humor en els temps de la COVID-19

Reflexionem sobre aquestes unitats de comunicació aparegudes en els últims anys gràcies a Internet. Ens fan riure, ens permeten expressar les nostres idees i reivindicar el món que volem.

A l’article Mems, resiliència i sentit de l’humor en els temps de la COVID-19, publicat per Carla Rodríguez al nostre blog a El diari de l’educació, Imatges per interrogar el món, reflexionem sobre aquestes unitats de comunicació aparegudes en els últims anys gràcies a Internet.

Ens fan riure, ens permeten expressar les nostres idees i reivindicar el món que volem.

Més notícies

De les fake news a les imatges fake

Reflexions sobre l’estatut de veracitat que concedim a les imatges sense gaires qüestionaments, després de visitar alguns casos emblemàtics de la història de la fotografia.

Els cossos femenins a l’escenari: tetes, boom boom i mans

L’última edició del Benidorm Fest ha posat en el centre del debat públic les representacions de les feminitats. Quines representacions afavoreixen els canvis socials en marxa? Quines representacions semblen contribuir a la reproducció dels estereotips de gènere presents en la la tradició visual occidental?

El violador eres tú

La performance “El violador eres tú” dona visibilitat un imaginari que capgira el discurs sobre les violències sexuals. En parlem a El diari de l’educació.

Construir Mirades