Notícies

Mems, resiliència i sentit de l’humor en els temps de la COVID-19

Reflexionem sobre aquestes unitats de comunicació aparegudes en els últims anys gràcies a Internet. Ens fan riure, ens permeten expressar les nostres idees i reivindicar el món que volem.

A l’article Mems, resiliència i sentit de l’humor en els temps de la COVID-19, publicat per Carla Rodríguez al nostre blog a El diari de l’educació, Imatges per interrogar el món, reflexionem sobre aquestes unitats de comunicació aparegudes en els últims anys gràcies a Internet.

Ens fan riure, ens permeten expressar les nostres idees i reivindicar el món que volem.

Més notícies

Declaració de Weimar

En el desè aniversari de la commemoració de la Declaració d’Erfurt, vuitanta representants de vint-i-quatre països van assistir al 3r Fòrum KIDS Regio, per revisar els objectius d’aleshores i concretar noves demandes, tot donant com a resultat la Declaració de Weimar.

Sexist not sorry

Tinder, com bona part de les aplicacions de cites, ha començat a publicitar-se. Analitzem què hi ha darrere de la campanya.

Activisme de marca o la publicitat fent la revolució

Hem observat un fenomen dels darrers temps en els anuncis de la televisió i internet: la finalitat comercial d’algunes campanyes queda diluïda amb la incitació als i les espectadores a canviar el món, posicionar-se a favor de causes que les marques creuen de justícia, o fent servir l’imaginari de l’activisme i la lluita dels moviments socials.

Construir Mirades