Notícies

Desarmar la imaginació de qui?​

Les reaccions del mercat davant l’onada de mobilitzacions antiracistes que s’estan donant a tot el món han estat moltes i diverses. Una d’elles ens ha cridat especialment l’atenció i per això en parlem a El diari de l'educació.

Les reaccions del mercat davant l’onada de mobilitzacions antiracistes que s’estan donant a tot el món han estat moltes i diverses.

Una d’elles ens ha cridat especialment l’atenció i per això en parlem a Desarmar la imaginació de qui, la nova entrada del blog Imatges per interrogar el món, que escriu el nostre equip de continguts a El Diari de l’Educació.

Més notícies

Activisme de marca o la publicitat fent la revolució

Hem observat un fenomen dels darrers temps en els anuncis de la televisió i internet: la finalitat comercial d’algunes campanyes queda diluïda amb la incitació als i les espectadores a canviar el món, posicionar-se a favor de causes que les marques creuen de justícia, o fent servir l’imaginari de l’activisme i la lluita dels moviments socials.

Sexist not sorry

Tinder, com bona part de les aplicacions de cites, ha començat a publicitar-se. Analitzem què hi ha darrere de la campanya.

Construir Mirades